حلوا ارده

حلوا ارده برای صبحانه

حلوا ارده چیست؟

حلوا ارده فرآورده‌ای است که از ترکیب ارده و چند مواد دیگر تولید می شود و تغذیه‌ای مناسب برای وعده‌ی صبحانه و میان وعده‌ی عصرانه به حساب می آید. بر خلاف خود ارده، حلوا ارده شیرین است و به همین دلیل محصول پر طرفدار به حساب می آید.

حلوا ارده را می توان یک غذایی کامل و انرژی‌زا معرفی کرد که در طعم ها و اندازه های متفاوتی در بازار یافت می شود.

\"حلوا-ارده-تازه-و-خوشمزه\"

تفاوت حلوا ارده با حلوا شکری

حلوا ارده و حلوا شکری از نظر مواد اولیه بسیار با هم شبیه هستنند و تقریبا می توان گفت که از مواد اولیه یکسانی تولید می شوند اما تفاوت عمده در نحوه تولید و طعم و ظاهر آنهاست. حلوا شکری خشک ، بدون روغن پس‌داده و بسیار شیرین است در صورتی که حلوا ارده خمیری شکل با شیرینی کمتر و آغشته به روغن ارده است.

در حلوا شکری از شکر زیاد برای شیرین کردن این محصول استفاده می شود اما در حلوا ارده از شکر کمتر و حتی بعضی از تولید کننده ها از عصاره کشمش و یا عسل برای شیرین کردن این محصول استفاده می کنند که باعث سالم تر بودن این محصول می شود.

حلوا ارده چطور مصرف می شود؟

حلوا ارده بیشتر برای صبحانه مصرف می شود. از این رو بعضی ها آن را با نان صرف می کنند و برخی دیگر با قاشق یا دست ماننده شکلات میل می کنند و از آن لذت می برند.

از آنجا که حلوا ارده از ارده ی کنجد درست شده است می توانیم بگوییم که چربی و روغنی که پس می دهد مضر نیست و کلسترول ندارد.

از طرف دیگر باید دقت داشته باشیم که مصرف بیش از حد این محصول خوشمزه در یک وعده غذایی توصیه نمی شود.

\"حلوا-ارده-تازه-و-خوشمزه\"

حلوا ارده چه خصوصیت و خاصیتی دارد؟

طبع حلوا ارده ماننده ارده و کنجد گرم است بنابرین در فصل های سرد سال و همینطور برای افراد با مزاج سرد بسیار مناسب است. حلوا ارده بیشترِ خاصیت های ارده و کنجد را دارد و تغذیه مناسبی برای افرادی است که در طول روز به انرژی زیادی نیاز دارند. به همین دلیل یکی از صبحانه های مورد علاقه برای ورزشکاران به خصوص کوه نوردان به شمار می آید.

حلوا ارده کمک زیادی به جلو گیری از بیماری مثل پوکی استخوان می کند.

شرایط نگهداری از حلوا ارده

بهتر است حلوا ارده در محیطی خشک و خنک مثل یخچال نگهداری شود. حلوا ارده به طور میانگین حدود شش ماه تاریخ مصرف دارد اما اگر در یخچال و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود می توان مدت طولانی تری از آن استفاده کرد.

اگر مدتی حلوا ارده را در جای بگذارید و مصرف نکنید ممکن است روی آن کمی روغن مشاهده کنید ولی جای نگرانی نیست. زیرا این همان روغن ارده ای است که در دل حلوا ارده وجود دارد. این مورد نشان‌دهند خراب شدن حلوا ارده نمی‌باشد.

اگر جز افرادی هستید که دوست ندارید مدام به فروشگاه و خرید بروید می توانید یک سطل بزرگ حلوا ارده تهیه کنید و تا مدت ها بدون دل نگرانی آن را مصرف کنید.

\"\"

طرز تهیه حلوا ارده

حلوا ارده از ترکیب ارده با مخلوط پخته شده ی شکر ، گلوکوز مایع ، اسید سیتریک و آب چوبک درست می شود که پس از مخلوط و ماساژ دادن این مواد با هم حلوا ارده خوشمره تولید می شود.

بعضی از برند های حلوا ارده برای خوش طمع شدن آن را با انواع مغزیجات مثل پسته یا بادوم ترکیب می کنند و برخی دیگر هم روی آن کنجد می ریزند تا عطر و طعم متفاوتی داشته باشد.

فروشگاه مادامو

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مادامو انواع حلوا ارده های تازه و خوشمزه را مشاهده و خرید کنید. لازم به یادآوری است که حلوا ارده های مادامو از تولیدی های شهر اردکان به صورت مستقیم تهیه می شود و به همین دلیل قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!