ارده و روغن ارده

ارده چیست و چه خاصیتی دارد؟

ارده چیست؟

ارده یکی از اصلی ترین فرآوده ی کنجد است که از کنجد نرم پوست کنده که کاملا کوبیده و ساییده شده است تهیه می‌شود. کنجد دانه هایی چرب و دارای روغن فراوان است و از آن جایی که کنجد دارای خواص و ارزش غذایی بالایی است و حاوی ویتامین،تیامین،نیاسین،کلسیم،مس…است و میتواند کالری روزانه را به خوبی تامین کنند.

گزینه بسیار مناسبی برای وعده صبحانه میباشد زیرا میتوان از طریق آن انرژی لازم را برای شروع کارها و در طول روز دریافت نمود به همین دلیل مصرف آن برای همه ی گروه سنی ها توصیه میشود

\"فواید

طبع ارده کنجدی

ارده کنجد دارای طبیعتی گرم و مناسب افراد سرد مزاج خصوصا در فصول سرد سال است ارده سرشار از انواع مختلفی از ویتامین هاست از جمله ویتامین های گروه B استو از این رو انرژی فراوانی را به افزاد منتقل می نماید.

\"فواید

موارد مصرف ارده

اگر قصد دارید وزن خود را کم کنید ارده کنجد بهترین گزینه برای وعده صبحانه است زیرا با تامین انرژی لازم از پرخوری جلوگیری میکند و شما را سیر نگه میدارد ارده چون منبع غنی از کلسیم است سبب سلامت و استحکام استخوان نیز می‌شود.

مصرف ارده برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی میتواند مفید باشد ارده ترکیباتی دارد که سلامتی مغز را افزایش و از آلزایمر جلوگیری می‌کند نتایج برخی از تحقیقات ثابت می‌کند که مصرف ارده از بیماری سرطان پیشگیری به عمل می آورد ارده با دفع مواد زاید از بدن به سلامت کبد و کلیه ها بسیار کمک می‌کند

ترکیب ارده با شیره انگور را حتما کسانی که با کم خونی مواجه هستند استفاده کنند.

\"ارده

آیا ارده چاق کننده است؟

ارده همانطور که برای کاهش وزن مفید است استفاده بیش از حد از آن باعث چاقی می‌شود البته برای کسانی که رژیم افزایش وزن دارند مصرف ارده همراه شیره و شکلات به وزن گیری آنها بسیار کمک می‌کند.


ارده ماده ی غذایی بسیار پرخاصیت و مفید است و با افزودن آن به رژیم غذایی خود میتواند از فواید بی شمار آن بهره‌مند شوید خواص آنتی اکسیدانی دارد و انواع چربی های سالم و ویتامین ها و کلسیم و پتاسیم و سدیم و.. را به بدن میرساند.

خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی ارده باعث پیشگیری از انواع بیماری های قلبی عروقی،آلزایمر،دیابت نوع ۲ و حتی سرطان می‌شود و در آخر مصرف هرگونه مواد غذایی بیش از حد اعتدال برای بدن مضر است پس مصرف ارده به میزان لازم و نیاز بدن موجب سلامتی و بهبود عملکرد سیستم بدن است.

\"ارده

ارده چطور مصرف می شود؟

ارده را میتوان به تنهایی و یا همراه عسل و مربای و شیره‌های خرما و انگور مصرف کرد. در کنار مقوی بودن آن طعم بسیار دلنشینی خصوصا برای کودکان دارد و یکی از محبوبترین نوع ارده، ارده های شکلاتی با عطر و طعم بینظیرش است که بدون شک هر کسی با استفاده یک بار از آن شیفته آن خواهد شد.

ارده در جنوب کشورمان طرفداران بسیاری دارد و از جمله چاشنی هایی است که به همراه خرما مصرف میشود.


تهیه اینترنتی ارده از سایت مادامو

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مادامو انواع ارده و فرآورده های کنجدی تازه و خوشمزه را خریداری کنید. لازم به ذکر است که محصولات مادامو مستقیما از تولید کننده های شهر اردکان یزد تهیه می شود . به همین دلیل قیمت و کیفیت عالی دارد.

4 دیدگاه برای “ارده چیست و چه خاصیتی دارد؟”

  1. سلام
    من از سایت شما خرید کردم.هم از محصولات خود مادامو که تلفنی خرید کردم و هم از برند های دیگه
    واقعا و انصافا نحوه برخورد و هم پشتیبانی و نحوه ارسال شون هم حرف نداره
    خدا ایشالا بهتون خیر و برکت بده

  2. سلام دنبال قیمت مناسب میگشتم که با سایت مادامو برخورد کردم. واقعا قیمت هاشون عالیه
    عمده میخواسم.زنگ زدم و با تخفیف بهم جنس دادن با وجود اینکه قیمت ها رفته بودن بالا ولی مدیر سایت گفتن هرقیمتی که شما با تماس تلفنی خرید کردین همون رو حسابتون میکنیم.
    فک نکنم همچین کسایی پیدا بشن
    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + بیست =

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!